Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2017

ΔΙΑΣΤΡΙΚΟΝ

Αγαπητοί μου πώλοι,

Άστρον λαμπρόν εκάλεσε την σεπτή σας ιέρεια σε ιερή αποστολή. Εκεί που έβλεπα τηλεόραση χουζουρεύοντας στον καναπέ μου, ξάφνου τα κρυφά μηνύματα της ταινίας που έβλεπα μου αποκαλύφθηκαν: η Μεγάλη μας Θεά - δοξασμένο το κέρατό της - μου αποκαλύφθηκε σε όραμα, με πρόσταζε να ταξιδέψω σε ταξίδι διαστρικό. Αποκρυπτογράφησα τον ιερό κώδικα και κατάλαβα ότι είχε έρθει η στιγμή να αφήσω αυτόν τον πλανήτη και να ανέλθω σε Άλλα Επίπεδα Ύπαρξης. Έτσι διαλογίστηκα και άφησα το αστρικό μου σώμα να με εγκαταλείψει για να πλανηθεί στο Αχανές Διάστημα.

Το υλικό μου σώμα προτίμησε να μείνει στον καναπέ, διότι η ταινία δεν είχε τελειώσει ακόμη και περίσσευε κάμποσο ποπκόρν.

Ως εκ τούτου το Ιερόν Ιστολόγιον θα παραμείνει ανενεργό για αόριστο χρονικό διάστημα - όπως ήταν και έως τώρα δηλαδή.

Ευφραίνεσθε και αγαλλιάστε!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...


Ουφ...
Στ' αναμεταξύ οι "άλλοι" έχουν ξεσαλώσει με τις προφητείες τού Παστίτσιου και όχι μόνο.
Χάθηκε ένα σημαντικό αντίβαρο, από τότε που πρόβαλες το αστρικό σου σώμα και κατέβασες τα κιοπέγγια.

Εύχομαι να περνάτε καλά πάντως με τους άλλους προφήτες και προφήτισσες!
Idom