Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

θαυματουργές στάμπες

Αγαπητά μου πουλάρια, Τις προάλλες καθώς έβγαζα τη μπουγάδα από τη σκάφη (διότι το πλυντήριο το πουλήσαμε από τότε που μας ήρθε το εκκαθαριστικό της εφορίας, που ούτε τους αρχιερείς δεν σέβεται, εκτός κι αν ανήκουν σε ένα συγκεκριμένο θρήσκευμα, ονόματα δεν λέμε, ξέρετε εσείς), αντίκρισα μπροστά στα έκθαμβα μάτια μου ένα ΘΑΥΜΑ! Πάνω σε ορισμένα είδη ιματισμού, συγκεκριμένως πάνω σε ένα μπλουζάκι (ελληνικά τισέρτ), μια ελαστική κορδέλα μαλλιών και ένα κοντό καλτσάκι (παλιά το λέγαμε σοσόνι, αλλά πού να τα θυμάστε εσείς αυτά, καλοί μου νέεοι), είχε αποτυπωθεί ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΩΣ το Ιερό Σύμβολο της θρησκείας μας! Στο δε μπλουζάκι, όσοι έχουν πίστη, διακρίνουν αχνή τη μορφή της Αόρατης Θεάς! Αν τη διακρίνετε κι εσείς, σημαίνει ότι είστε πιστός και ευλογητός, και η ψυχή σας ευωδιάζει το μύρρο της αιωνιότητας. Αμέσως κατανόησα ότι η Θεά ήθελε να μου στείλει ένα ΜΗΝΥΜΑ, που ήταν το εξής: Να φκιάνω και να πουλάω μπλουζάκια, κορδέλες και καλτσάκια, για να συλλέξω χρήματα για την ανέγερση του Ιερού Ναού Της! Οι πέντε πρώτοι που θα παραγγείλουν, θα τους χαρίσω και τα ταχυδρομικά έξοδα. Κάθε Εμπόριο Για Καλό


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...


Δεν θα 'λεγα όχι για ένα σετ σωβρακοφανέλες.
Αλλά δεν είδα τιμοκατάλογο, ούτε άλλες πληροφορίαι: μεγάθη, υλικό, χρώματα...

Μήπως η σεπτή Ιέρεια μπορεί να οργανωθεί λίγο;

Πιστός χωρίς μπλουζάκι

Ανώνυμος είπε...


Πω, πωωω!

Εγώ επάνω στο μπλουζάκι είδα τη θεά, μία ζέβρα (σερνική) που την είχε βατέψει (ιππαστί) και ένα φαύνο που αυτοϊκανοποιήτω στο μπακγκραουντ (αλλά δεν φαινόταν καλά ένεκα μίας ημιαποπλυμένης στάμπας σάλτσας ντομάτας).

Στο καλτσάκι διακρίνω γράμματα από τη φράση "αν κοιτάς αυτό εδώ, κάτι δεν πάει καλά με σένα".

Νομίζω ότι είμαι εκλεκτός της Μονόκερου. Ως εκ τούτου μπορώ με την ενόρασή μου να αναγνώσκω τα απόκρυφα μηνύματα και να τα γράφω σε συνοδευτικό πάπυρο σε κάθε κομμάτι ρουχισμού που θα στέλνει η Ιέρεια. Υπολογίζω το κόστος συμμετοχής μου στο 35% της τιμής πώλησης του ενδύματος.

Μεεεε (χαιρετιστήριο βέλασμα - ιαχή)